Nie zarejestrowałęś się jeszcze? Dlaczego nie zrobić tego dzisiaj?
Zarejestruj sie  

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Luźne tłumaczenie wywiadu z Chrisem Robertsem

#1
Information 
W czasie CitizenCon został przeprowadzony wywiad z CR który może kilka rzeczy wyjaśniać.
Oryginalny wątek jest tu: https://robertsspaceindustries.com/spect...rts/586456

Powiedziałeś, że będzie 5-10 systemów w momencie wyjścia gry, czy możesz powiedzieć które?
CR: Nie, ponieważ to jest błędny cytat. Obecnie płacicie 40-50 dolarów i możecie grać ale gra nie posiada jeszcze wszystkich funkcjonalności i nie osiągnęła planowanej skali. Co mam na myśli - kiedy gra osiągnie poziom pierwszego "releasu", w sensie, że wszystkie funkcjonalności będą w grze, nawet jeżeli tylko na podstawowym poziomie, prawdopodobnie będzie dostępne około 5-10 systemów. To nie oznacza, że tylko 5-10 systemów będzie dostępne w momencie wydania gry.


Czy będzie limit NPC które można zatrudnić?
CR: Jetem przekonany, że będzie taki limit ale nie zapadły w tej kwestii żadne decyzje. W SQ42 mamy wiele NPC, w wieżyczkach, naprawiające statki, czyszczące podłogę i to zostanie przeniesione do PU. Będziemy jednak ograniczać tą liczbę ze względu na wydajność. Nie należy więc liczyć na to, że pozwolimy posiadać 1000 NPC ze względu na framerate.

Czy powinniśmy płacić jakąś opłatę za statek których nie używamy?
CR: Któregoś dnia, gdy będziecie mieli wiele statków w różnych hangarach w różnych lokalizacjach będziecie musieli ponosić opłatę. Będzie ona jednak dotyczyła wynajęcia tych hangarów a nie samych statków. Ta opłata nie będzie jednak dotyczyła hangaru domowego (startowego).

Jakie są obecne plany w zakresie finansowania gry po jej wyjściu?
CR: Sprzedaż UEC i pakietów. [To nie jest dokładne tłumaczenie, ale jego sens]

Czy uważasz, że to wystarczy aby utrzymać grę w dłuższym okresie?
CR: Nie wiem. Naszym planem jest, żeby opłata której dokonałeś kupując paczkę była jedyną opłatą. Mamy również subskrypcje które pozwalają nam robić AtV i tym podobne i generalnie taki mamy plan jednak zobaczymy co z tego wyjdzie.

Jak głęboko będzie działać mechanika lootowania. Czy możemy zabrać pancerz zabitego przeciwnika?
CR: Tak. Będzie możliwość zabrania pełnego sprzętu z zabitego przeciwnika.

Czy nadal macie plany aby zniszczone statki były generowane przez graczy a nie tylko przez CiG? [Parafraza pytania]
CR: Definitywnie. Będziemy mieli wraki umieszczone przez nasz zespół ale również takie które zostały stworzone przez graczy. W pewnym jednak momencie, gdy będzie za dużo rzeczy w strefie, rozpoczniemy jej czyszczenie.

Gdy rozwalimy się na planecie czy będzie to fizycznie widoczne na planecie, na przykład poprzez ślady na piasku pozostawione przez statek?
CR: Wiec, gdy statek spadnie, będzie pewien okres czasu, gdy będą szczegóły, jak ślad po upadku, odłamki itd. które utrzymają się jednak krócej niż sam wrak.



[Tłumaczenie nie jest 100% ale ma oddać treść. Nie jestem zawodowym tłumaczem]
Sky is no longer the limit.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości